© CornOil Press Kft.
2018 All rights reserved
Kedvezményezett neve: Corn Oil Press Kft.
Kedvezményezett neve: Corn Oil Press Kft.
Projekt címe: Mikro-, Kis- és Középvállalkozások piaci megjelenésének támogatása
Támogatás összege: 8 995 075 Ft
Megvalósítás helyszíne: 4150 Püspökladány, Árpád u. 64. / 1224 Budapest, Szakiskola u. 43.
Projekt megvalósítási ideje: 2018.08.01 – 2020.08.04.
Projekt azonosító száma: VEKOP-1.3.1-16-2018-00181
Projekt tartalmának bemutatása:
A 2009-ben alapított cégünk, a Corn Oil Press Kft. fő tevékenysége a hidegen sajtolt
olajgyártás. Üzemükben a növényi olajat sajátos préstechnológiával, hidegen sajtolással nyerjük ki az olajos
magvakból. Az olajok adalékanyagok és tartósítószerek nélkül, tiszta és környezetbarát technológiával,
hidegsajtolással készülnek. A hidegsajtolás során csak mechanikus eljárást használunk az olajok kinyerésére,
így a mag értékes beltartalma nem károsul, nem bomlanak le a telítettlen zsírsavak és vitaminok, hanem az
egészséget erősítik, vagy a bőrt táplálják.
Cégünk a környezetvédelmet kiemelt fontossággal kezeli, ezért „zero waste” technológiával dolgozunk, ami
annyit jelent, hogy nem keletkezik semmilyen hulladék a termékek előállítása során, minden egyes alapanyagot
és gyártási mellékterméket hasznosítunk.
A növényi olajok gyártása során kétféle melléktermék keletkezik: pellet és iszap. Az olajiszap a sajtolás
során az olajban leülepedő növényi mikroszemcsés állomány, mely kozmetikumként kerül felhasználásra. A
különböző magolaj-iszapok az adott olajnál is magasabb koncentrációban tartalmazzák a E-vitamint, míg a
mikroszemcsés bőrradírozó hatása teszi igazán tökéletes, teljesen natúr kozmetikummá a magolaj-iszapokat.
Ilyen és ehhez hasonló termékek nincsenek a piacon, így ez az egyszerű ötlet hatalmas áttörés lehet a
természetes kozmetikumok piacán (mind alapanyagként, mint végtermékként).
A projekt alkalmával tervezett exporttevékenységet támogató feladatok valósultak meg. Termékeinket a
nemzetközi piacokon nagy sikert arattak.
Részt vettünk több nemzetközi vásáron:
és egy nemzetközi árubemutatón: Treff Cluj, Kolozsvár – 2019. március 4-5.
A megvalósítás során a következő marketingeszközöket segítették a megjelenést:
Továbbá a projekt megvalósulását számos tanulmány, kutatás segítette:
Célunk, hogy termékeink hazai piaci pozícióját megőrizzük és a nemzetközi piacokat is sikeresen elérjük, ezért nagy hangsúlyt fektetünk a kiváló minőség folyamatos biztosítására.